Napitnine in storitev

Cunard ne zahteva napitnin. Oskrbnikom vaše kabine in postrežbi v restavraciji lahko daste napitnino. Napitnine so dobrodošle, vendar niso pričakovane.
Če bi želeli celotno ladjarsko ekipo vseeno nagraditi z napitnino, boste v vaši kabini/apartmaju našli ustrezen obrazec. Želeni znesek bo nato samodejno odtegnjen z vaše kreditne kartice oz. lahko znesek poravnate z gotovino v ustrezni pisarni.

Za vse pijače, kupljene na ladji, velja 15-odstotni dodatek za storitev (dodatek storitve ali plačilo storitve). Provizija za storitve v višini 12,5 % bo prikazana na računu za storitve spa/kozmetičnega salona.

Opozarjamo, da priporočilo o napitnini (pravilo o napitnini) in pravilo o plačilu storitve (doplačilo storitve, plačilo storitve) ne postaneta samodejno del pogodbe, temveč šele po ločeni potrditvi s strani potrošnika (stranke). Zato se pred rezervacijo potovanja zahteva soglasje potrošnika (kupca).