1. SPLOŠNA DOLOČILA
Splošni pogoji in navodila za potovanje so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Sanjski Oddih, Metka Pogorevc s.p. (v nadaljevanju SANJSKI ODDIH) in potnik, ki se prijavlja za določen turistični aranžma oziroma potovanje. V primeru, da je v posebnih pogojih poslovanja ali v posameznem programu glede katerekoli točke teh splošnih pogojev in navodil drugače določeno, velja navedba oz. določilo, navedeno v programu.
V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje po internetu se šteje, da je potnik sprejel določila teh Splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma po internetu naročil križarjenje oz. potovanje. Z določili splošnih pogojev in navodil se potnik lahko seznani na spletni strani www.sanjski-oddih.si. Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup in plačilo turističnega aranžmaja ali druge storitve pri SANJSKEMU ODDIHU in se nanj nanašajo ti Splošni pogoji in navodila za potovanje.
SANJSKI ODDIH nastopa kot posrednik pri urejanju rezervacije za križarjenje ali potovanje in v takem primeru veljajo splošni pogoji organizatorja. Organizator potovanja je potovalna agencija, ki je v pogodbi o potovanju navedena kot organizator potovanja in jamči za izvedbo objavljenega programa po vsebini aranžmaja. V kolikor je v programu naveden ladjar ali ime ladje, ki pluje pod ladjarjevim imenom, nastopa SANJSKI ODDIH kot posrednik in v tem primeru veljajo splošni pogoji ladjarja. Če ni v programu drugače navedeno, je organizator potovanja ladjar, ki je v pogodbi o potovanju naveden kot izvajalec križarjenja in zato jamči za izvedbo objavljenega programa križarjenja.
2. PRIJAVA NA KRIŽARJENJE
Ob prijavi je potnik dolžan navesti vse podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja oziroma organizator/ladjar ter plačati posredovanje SANJSKEMU ODDIHU in preostanek zneska križarjenja direktno organizatorju/ladjarju, ki je izvajalec potovanja.
Ob prijavi je potrebno navesti naslednje osebne podatke:
V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi navedbe napačnih podatkov.
Ob rezervaciji je potrebno vplačati fiksno določen znesek na ponudbi SANJSKEMU ODDIHU, 20-30% cene aranžmaja (odvisno od akcijskega paketa, ladjarja in pogodbe) takoj ob rezervaciji direktno organizatorju - ladjarju, preostanek pa najmanj mesec dni pred odhodom. V kolikor je odhod na križarjenje ob rezervaciji, bližje kot 30 dni, je potrebno ob rezervaciji vplačati celotni znesek.
POMEMBNO: v kolikor ima potnik kakršnekoli zdravstvene težave, zaradi katerih potrebuje predpisana zdravila ali posebno dieto, mora o tem obvestiti prodajno mesto ob rezervaciji, da lahko to obvesti ladjarja. Potnik sam nosi morebitne posledice opustitve takega obvestila. (npr. alergije na hrano, posebne diete...)
Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi le v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja.
Za zavezujočo prijavo se poleg izrecne pisne prijave oziroma podpisane pogodbe šteje tudi vsako naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo prijavnine ali njenega dela, plačilo stroškov prijave ali konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo ali prijava, ki vsebuje katerega koli izmed navedenih podatkov.
Naročnik oz. potnik sklene rezervacijo direktno z ladjarjem. Račun za križarjenje in vse ostalo prejme preko elektronske pošte direktno od ladjarja. SANJSKI ODDIH pomaga pri plačilu in ostalih pomembnih informacija za uspešno potrditev rezervacije.
Naročnik oz. potnik sam v spletni aplikaciji ladjarja ureja vse potrebno, kot so vnos osebnih podatkov, vnos potovalnih dokumentov, check-in (prijava) in izpis vseh potrebnih dokumentov za vkrcanje. SANJSKI ODDIH lahko na željo naročnika nudi potrebno pomoč.
3. POTOVALNI DOKUMENTI
Za vkrcanje na ladjo mora potnik imeti osebni dokument, ki ga je navedel ob rezervaciji (osebna izkaznica ali potni list, oziroma potni list, kjer je za vstop v državo potreben potni list) in vse dokumente, ki so potrebni in so na voljo v posebni aplikaciji ladjarja. Za slovenske državljane je za križarjenje znotraj EU dovolj osebna izkaznica.
Dokumenti morajo biti veljavni še najmanj 6 mesecev po koncu križarjenja.
Za nekatera križarjenja je potreben vizum. Za natančne informacije potnik povpraša SANJSKI ODDIH. V primeru, da potnik vize nima je v določenih primerih izkrcanje na kopno nemogoče. Ladjar ima tudi pravico zavrniti potnika pri vkrcanju na križarjenje v kolikor nima urejenega vizuma.
Brez celotnega plačila križarjenja in zagotovitve vseh potrebnih osebnih podatkov izdaja potovalnih dokumentov in vkrcanje na ladjo ni mogoče.
4. ODPOVED POTOVANJA S STRANI ORGANIZATORJA
Organizator in ladjar si pridržujejo pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred ali med izpolnjevanjem te pogodbe nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, niti se jim izogniti oziroma jih preprečiti, za organizatorja in ladjarja pa bi pomenile utemeljen razlog, da ne bi sklenili pogodbe, če bi bile znane ob sklenitvi pogodbe.
Organizator in ladjar si pridržujejo pravico, da zaradi tehničnih razlogov, premajhnega števila prijavljenih potnikov, višje sile ali drugih varnostnih razlogov, potovanje pred začetkom odpovejo brez plačila odškodnine, pri tem pa vrnejo celoten vplačan znesek potniku.
V primeru, da se je potovanje že začelo lahko organizator in ladjar zaradi tehničnih razlogov, višje sile ali drugih varnostnih razlogov, potovanje odpovejo brez plačila odškodnine, vplačan znesek pa se povrne sorazmerno z zmanjšanjem števila nočitev.
Pri turističnih potovanjih ter ostalih turističnih storitvah, kjer je lepo oziroma ustrezno vreme bistven pogoj za izpolnitev programa, se odstop od pogodbe zaradi slabega oziroma neustreznega vremena šteje kot odstop od pogodbe zaradi izrednih okoliščin.
Organizator lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z organizatorjem, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil organizatorja.
5. ODPOVED POTOVANJA S STRANI POTNIKA
Če potnik želi odpovedati potovanje, lahko to stori le pisno. V primeru, ko potnik odpove potovanje, ima organizator pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi potovanja. Datum odpovedi je osnova za obračun višine stroškov odpovedi. Višina povračila stroškov odpovedi potovanja je odvisna od časa pred dnevom pričetka opravljanja storitve v katerem je potnik predložil odpoved oziroma drugače odpovedal potovanje. Veljajo splošni pogoji potovalne agencije ali ladjarja, kjer je bila sklenjena rezervacija. Potnik se s potrditvijo rezervacije oziroma sklenitvijo pogodbe seznani in sprejme tudi splošne pogoje druge agencije ali ladjarja.
V primeru, da so v programu pogoji za povračilo stroškov zaradi odpovedi pogodbe o potovanju drugače določeni, veljajo pogoji določeni v programu.
V kolikor so storno stroški nižji od pologa se zaračuna polog. Za višino stroškov pri kratkih ali podaljšanih križarjenjih vprašajte ob rezervaciji. Za posebne, akcijske in last minute ponudbe od trenutka potrditve veljajo 100% stroški odpovedi od vrednosti potovanja.
V primeru odpovedi na dan odhoda ali neudeležbe brez odpovedi ( NO-SHOW ) nastopijo 100 % storno stroški – potnik ni upravičen do nobenega vračila.
SPLOŠNI POGOJI ODPOVEDI:
Vsak ladjar ima svoje pogoje odpovedi. SANJSKI ODDIH posreduje potnikovo odpoved organizatorju/ladjarju. Potnik se s potrditvijo rezervacije oziroma sklenitvijo pogodbe seznani in sprejme tudi splošne pogoje druge agencija ali organizatorja/ladjarja.
Za posamezne ladijske in letalske družbe veljajo njihove lestvice stroškov odpovedi. V primeru, da kadarkoli vmes pride do spremembe pogojev pri ladijski ali letalski družbi in se ti razlikujejo oziroma so bolj strogi od tukaj navedenih pogojev ali v kolikor veljajo posebni izjemni pogoji za nekatera potovanja imajo prednost in se upoštevajo pogoji ladijske ali letalske družbe oziroma veljavni bolj strogi pogoji. SANJSKI ODDIH nastopa le kot posrednik in veljajo splošni pogoji izbrane ladijske ali letalske družbe, ponudnika izbrane storitve ali organizatorja. Pogoji ladijskih družb, ponudnikov drugih storitev in drugih organizatorjev so na voljo v njihovih katalogih, na njihovih spletnih straneh in v drugih publikacijah, ki jih te družbe objavljajo.
V primeru, da preostalega dela cene aranžmaja/križarjenja potnik ne plača ladjarju v predvidenem roku, se šteje, da je odpovedal aranžma/križarjenje in smiselno se ravna po določilih o potnikovi odpovedi aranžmaja/križarjenja.
V primeru odpovedi aranžmaja v katerem je vključeno prevozno sredstvo ( letalo, vlak, transfer ), ki ga je potnik plačal direktno izvajalcu prevoza, veljajo za te storitve pravila prevoznika.
Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo željo le s pisno izjavo o prekinitvi. Če potnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine ne delno ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z organizatorjem, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo, ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani organizatorja zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršne koli odškodnine ali znižanja cene.
Ladjar si pridržuje pravico kadarkoli zamenjati kabino znotraj iste oziroma višje kategorije. V primeru ko ob rezervaciji ni možno izbirati številke kabine (garantirane kabine, kabine na srečo), so kabine naknadno določene iz strani ladjarja, ki si pridržuje pravico določiti tudi kabino prirejeno za invalide ali z oviranim pogledom, v kolikor je znotraj iste oziroma v višji kategoriji. Pogoj ladjarjev je, da bo številka kabine in lokacija znana naknadno ali celo na dan odhoda ladje.
V primeru odpovedi potovanja s strani organizatorja ali potnika, potnik nima pravice do povračila stroškov prijavnine, nepovratnih ladijskih pristojbin, stroškov spremembe rezervacije, vizumov potrebnega za vstop v državo kamor naj bi se potovalo, stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani ter stroškov zavarovanja potovanja.
6. CENE
Cene potovanj so določene s strani ladjarja, veljajo pa od dneva sklenitve rezervacije. LADJAR si pridržuje pravico do spremembe cene zaradi sprememb v menjalniškem tečaju ali sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno potovanja, v skladu z zakonom o obligacijskih razmerjih. O morebitni spremembi cene potovanja LADJAR ali preko SANJSKEGA ODDIHA, se potnika obvesti najpozneje 20 dni pred odhodom.
Potnik sam plača storitve, ki bodo opravljene na kraju samem ali pred odhodom z nakupi v aplikacijah. V tem primeru SANJSKI ODDIH ne nastopa kot organizator, ne kot posrednik, ampak zgolj informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.
Če zvišanje dogovorjene cene preseže deset odstotkov lahko potnik odstopi od potovanja brez predpisanih odpovednih stroškov.
Cena je lahko sestavljena iz več prevoznih elementov, kljub objavljeni skupni (pavšalni) ceni.
Morebitni popusti in ugodnosti se med seboj izključujejo ter se ne seštevajo. V kolikor je predvidenih več popustov, si lahko potnik izbere tisti popust, ki mu najbolj ustreza.
7. ODSTOPNINA
Če potnik ob prijavi predvideva, da se morda zaradi določenih okoliščin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) potovanja ne bo udeležil se lahko na lastno željo zavaruje in sklene sporazum o odstopnini pri slovenskih zavarovalnicah. SANJSKI ODDIH na željo potnika ob prijavi posreduje informacije v zvezi z zavarovanjem. Provizija za posredovanje SANJSKEMU ODDIHU, se pri večini zavarovanj ne šteje v znesek odpovedi - potnik mora preveriti pri zavarovalnici.
Sporazum o odstopnini velja v primeru uradnih pozivov (vojaški vpoklic), poslabšanja zdravstvenega stanja ali smrti v ožji družini (zakonec, starši, otroci) in se lahko uveljavlja le ob predložitvi ustreznega potrdila. Morebitne odškodninske zahtevke je potrebno nasloviti na pristojno zavarovalnico oz. prevoznika. Pri nekaterih prevoznikih je zavarovanje obvezno.
8. ZDRAVSTVENI PREDPISI
Po predpisih Svetovne zdravstvene organizacije se je za potovanje v določene države potnik dolžan cepiti in si priskrbeti ustrezen dokument. Cepljenje je obvezno tudi, če je tovrsten predpis sprejet po sklenitvi pogodbe o potovanju; to ni opravičljiv razlog za prekinitev pogodbe, v kolikor ne bi obstajale kontraindikacije za potnikovo zdravje. V tem primeru je potnik dolžan predložiti zdravniško potrdilo. V primeru, da so v programu ladjarja za potovanje navedena oz. zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico, z vpisanimi opravljenimi cepljenji. SANJSKI ODDIH ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev potovanja, zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa ali programa, na katerega se je prijavil, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.
Potnik ima pravico do zdravstvene zaščite in zdravstvenih storitev v domovini in tujini v obsegu in na način, ki je določen s predpisi pristojne zdravstvene ustanove, in se je dolžan z njimi seznaniti pred pričetkom potovanja.
9. PRTLJAGA
Prevoz prtljage do določene teže, ki jo določa ladjar, je brezplačen. Načeloma je pri večini dovoljena ročna prtljaga in en veliki kovček do 23 kg. Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage po določilih prevoznika, vsak dodatni kilogram pa potnik doplača na kraju samem v ustrezni valuti, oz. po določilih letalskega prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.
SANJSKI ODDIH ali organizator potovanja ali ladjar ne prevzemajo nikakršne odgovornosti za izgubljeno ali poškodovano prtljago. Prijave izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika, hotel ali zavarovalnico.
Pri letalskem prevozu je za prtljago odgovorna izključno letalska družba, na podlagi predpisov, ki veljajo v mednarodnem letalskem potniškem prometu. V primeru izgube prtljage potnik izpolni obrazec PIR letalske družbe, ki je opravila prevoz, ter izpolnjenega preda predstavniku letalske družbe, en izvod pa zadrži zase. Na podlagi obrazca mu letalska družba izplača odškodnino, po predpisih, ki veljajo v mednarodnem potniškem prometu.
SANJSKI ODDIH ali organizator potovanja ali ladjar ne odgovarjajo za krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev, ladij ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.)
10. UPORABA PODATKOV
SANJSKI ODDIH vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da potnik s podpisom pogodbe pristaja na uporabo teh podatkov z namenom, da se UREDI REZERVACIJA pri ladjarju.
11. KONČNE DOLOČBE
V primeru spora med strankama je za vse spor pristojno sodišče v Slovenj Gradcu. Šteje se, da je potnik ob sklenitvi pogodbe o potovanju v celoti seznanjen s temi splošnimi pogoji in navodili za križarjenja.
Metka Pogorevc s.p.
Tel: +386 41 38 38 49
info@sanjski-oddih.si
Izpolnite obrazec in me kontaktirajte!